Opredelitev pojmov: kupec, uporabnik, član
Član OnaOnOdnosi postane, kdor plača mesečno članarino in se registrira v platformo z uporabniškim imenom, geslom in elektronskim naslovom
Kupec je tisti, ki je kupil katerikoli e-tečaj, ampak ni nujno plačal članstva.
Tako člana kot kupca, lahko nazivamo z: uporabnik, stranka....
Organizacija/podjetje/pravni subjekt je podjetje, ki stoji za platformo in sicer Psihoterapija in svetovanje E-motion, Eva Erpič s.p.
Splošni pogoji spletne platforme OnaOnOdnosi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) + zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP).
S spletno platformo OnaOnOdnosi (v nadaljevanju tudi » platforma«) upravlja podjetje Psihoterapija in svetovanje E-motion, Eva Erpič s.p., Šmartinska 106, 1000 Ljubljana, matična številka: 9066632000, davčna številka: 64607453, ki je tudi ponudnik storitev e-izobraževanj (v nadaljevanju tudi prodajalec ali E-motion).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne platforme OnaOnOdnosi, pravice in obveznosti kupca, člana in platforme ter urejajo poslovni odnos med E-motioni in kupcem ter članom.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje naročila v naročniški sistem). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ob registraciji v spletno platformo postaneš član oz. uporabnik MojeZnanje.si in dobiš uporabniško ime, ki je enako naslovu tvoje elektronske pošte, geslo, ter uporabniško ime, ki ga izbereš sam. Član je dolžan sporočiti oziroma izpolniti na spletni strani OnaOnOdnosii, popolne in verodostojne osebne podatke. Odgovornost za zlorabo ali netočnost podatkov v celoti prevzema član.
V primeru, da se ista oseba ponovno registrira v platformo z drugim elektronskim naslovom, je to zloraba sistema, ki ji sledi denarna kazen v višini mesečne naročnine, ki je v trenutku zlorabe veljavna.
OnaOnOdnosi se zavezuje, da bo članu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
OnaOnOdnosi zagotavlja svojim uporabnikom storitve spletnega izobraževanja v obliki izvajanja tečajev v živo preko spletne platforme in v obliki video posnetkov. OnaOnOdnosi si bo vseskozi prizadeval, da bo uporabnikom ponudil najboljšo uporabniško izkušnjo, kot jo omogočajo zmožnosti portala. OnaOnOdnosi ne odgovarja uporabniku za nedelovanje ali slabše delovanje storitev, če so posledica dejavnikov, na katere nima vpliva (prekinitev internetne povezave pri uporabniku, ne delovanje računalnika…).
Za delovanje, izvajanje storitev oziroma za same vsebine/storitve in njihove cene jamči OnaOnOdnosi, ki izdaja splošne pogoje uporabe storitev, cenike, rešuje reklamacije in druge postopke z uporabniki storitev. Uporaba in nabor storitev sta odvisna od tehničnih pogojev na strani uporabnika in na strani OnaOnOdnosi. Varnost uporabe storitev je na strani OnaOnOdnosi zagotovljena z ustreznimi tehničnimi rešitvami, pravili, procesi, splošnimi pogoji in dogovorom sklenjenim med uporabnikom in OnaOnOdnosi. Zagotavljanje varne uporabe na strani uporabnika je v njegovi domeni in v ničemer ne zavezuje k odgovornosti OnaOnOdnosi.
Uporabnik ne pridobi lastninske, avtorske ali sorodnih pravic na vsebinah, ki jih uporabnikom ponuja OnaOnOdnosi ali ponudniki vsebin/storitev/blaga oziroma drugi pogodbeni partnerji OnaOnOdnosi. Ponujanje storitev tudi ne ustvarja partnerskega razmerja. OnaOnOdnosi v nobenem primeru ne odgovarja za morebitne zahtevke tretjih oseb zaradi kršitev s strani uporabnikov, s katerimi le-ti kršijo lastninsko, avtorsko, sorodne in druge pravice za storitve, ki jih preko spletne platforme OnaOnOdnosi nudijo pogodbeni partnerji OnaOnOdnosi.
OnaOnOdnosi pri dostopanju do aplikacij na portalih zunanjih ponudnikov storitev ne odgovarja za varnost podatkov, ki se izmenjujejo med strežniki, zaradi omogočanja dostopanja do zunanjih aplikacij.
OnaOnOdnosi ne zagotavlja zaščite zasebnosti prenesenih podatkov preko spleta in strežnikov nad katerimi nima nadzora, ne odgovarja za varovanje uporabnikovih datotek, ki se shranjujejo na strežnikih, ki niso pod nadzorom in upravljanjem OnaOnOdnosi, ne odgovarja za vdore v uporabnikovo terminalsko ali programsko opremo ter ne odgovarja za zlorabe uporabe spletnih in elektronskih komunikacijskih storitev s strani tretjih oseb.
Pri uporabi spletnih in elektronskih komunikacijskih storitev je uporabnik vseskozi dolžan uporabljati svetovni splet v skladu s pravili etičnega vedenja ter vseskozi v skladu z veljavnimi predpisi. Uporabnik ne sme uporabljati elektronske pošte za pošiljanje velike količine podatkov, ki privedejo do zavrnitve storitev (t.i. DDOS napadi), se ne sme lažno predstavljati, ne sme zasmehovati, žaliti, spodbujati h kakršnikoli obliki nestrpnosti (verski, spolni, rasni, politični ipd.).
Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba spletnih tečajev OnaOnOdnosii ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Vsak član, ki ima aktivno naročnino, si lahko ogleda vse tečaje, ki potekajo v živo in ima tudi dostop do vseh posnetkov, ki so na voljo. Dostop do videoteke posnetkov novo registriranim kupcem, se uredi v roku 24 ur od registracije.
Plačilo storitve kupcu ne zagotavlja, da dobi točno določeno vsebino. Soustvarja pa nabor vsebin tako, da sporoča željene vsebine in dobi na voljo nekatere izmed njih (odvisno tudi od povpraševanja ostalih kupcev), oziroma dobi na voljo video posnetke za nekatere izmed njih. Nikakor ni obveza, niti zagotovilo OnaOnOdnosi, da kupcu zagotovi vse željene vsebine. V primeru neizvedenih vsebin, to ne pomeni neizpolnjevanja obveznosti do kupca ali možnost reklamacijskega zahtevka, podajanja pritožbe ali katerokoli drugo aktivnost, ki bi bila usmerjena v nezadostno, neustrezno ali ne kakovostno izvajanje storitev MojeZnanje.si.
Za nemoteno ter ustrezno uporabo storitev OnaOnOdnosi so potrebni tehnični pogoji in standardi na strani uporabnika in na strani OnaOnOdnosi.
MojeZnanje.si ima zagotovljene vse ustrezne pogoje in standarde, da lahko storitve izvaja kakovostno, nemoteno, brez večjih težav in izpadov.
Uporabnik za nemoteno ter ustrezno uporabo storitev potrebuje zmogljiv, sodoben osebni računalnik ali prenosnik s katerimkoli operacijskim sistemom (Windows, MacOS, Linux…), sodobnejši pametni telefon oz. drugo mobilno napravo z najnovejšo verzijo operacijskega sistema Android ali iOS (na pametnih urah sistem ne deluje), internetni dostop ustrezne hitrosti, ki znaša vsaj 4 mbps prenosa k uporabniku (download) in 1 mbps prenosa od uporabnika (upload) zvočnike za prenos zvoka, če uporablja osebni računalnik. Na računalniku mora biti nameščena posodobljena različica Chrome ali Firefox spletnega brskalnika. Uporabo katerega koli drugega brskalnika odsvetujemo.
Kakovost, ki jo uporabnikom nudi OnaOnOdnosi je opredeljena z obstoječimi vsebinami, ki so na voljo tako za sedanje kot bodoče vsebine izobraževanj. Kakovost se opredeljuje z internimi pravili, procesi, postopki, akti in drugimi aktivnostmi, ki niso informacije javnega značaja ali na voljo uporabnikom.
Ker se storitve izobraževanj izvajajo v živo in se prilagajajo ter oblikujejo tudi s pomočjo uporabnikov ter interakcije v živo med predavateljem in uporabniki, se pri vsakem tečaju lahko pojavijo določene posebnosti, specifični pristopi, komunikacija, način podajanja snovi, druge aktivnosti v izobraževalnem procesu, ki so lastni tistemu izobraževanju, kar pa niso dejavniki opredelitve izvedene kakovosti glede na postavljene standarde kakovosti.
Dejavniki, ki določajo primerno kakovost so:
Orodja in pripomočki pri uporabi platforme OnaOnOdnosi, ki uporabniku omogočajo kakovostno izkušnjo izbire željenih izobraževanj, sledenju in kontroli svojega izobraževalnega procesa ter komunikaciji z OnaOnOdnosi preko različnih komunikacijskih kanalov.
V okviru zagotavljanja kakovosti plačilo naročnine kupcu še ne zagotavlja, da dobi točno določeno vsebino. Soustvarja pa nabor vsebin tako, da sporoča željene vsebine in dobi na voljo nekatere izmed njih (odvisno tudi od povpraševanja ostalih kupcev) oziroma dobi video posnetke za nekatere izmed njih.
Uporabnik z naročilom storitve ne prejme garancije ali drugih jamstev za absolutno zanesljivost storitve OnaOnOdnosi. V primeru morebitnega nedelovanja ali slabšega delovanja aplikacij storitve si bo OnaOnOdnosi (skupaj s pogodbenimi partnerji) po svojih najboljših močeh prizadeval za odpravo pomanjkljivosti, ki ovirajo funkcionalno in optimalno delovanje storitve, in sicer v čim krajšem času.
OnaOnOdnosi mora potrošniku izročiti storitev v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
Primernost storitve za normalno rabo se presoja glede na običajno storitev enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih storitve, ki jih je dalo OnaOnOdnosi ali ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo storitve ali navedbami na storitvi sami.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti OnaOnOdnosi v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik OnaOnOdnosi sporoči preko elektronskega sporočila na naslov podpora@onaonodnosi.si.
OnaOnOdnosi ne odgovarja za stvarne napake na storitvi, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila storitev omogočena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil OnaOnOdnosi o napaki, ima pravico od OnaOnOdnosi zahtevati, da: - odpravi napako na storitvi ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - storitev z napako zamenja z novimo brezhibno storitvijo ali - vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od OnaOnOdnosi zahteva povrnitev škode.
OnaOnOdnosi ni odgovoren za morebitne dodatne stroške, ki nastanejo s spremljanjem tečaja (prenos mobilnih podatkov, roaming, ipd.).
Uporabnik ima pravico in možnost, da s pomočjo katerih koli komunikacijskih sredstev, ki so na voljo ali objavljeni na portalu OnaOnOdnosi sporoči ali izrazi svoje pritožbe, reklamacijo ali nestrinjanje v zvezi s storitvami, ki jih izvaja OnaOnOdnosi.
Uporabnik lahko sam izbere način in sredstvo s katerim bo sporočil reklamacijo ali pritožbo.
Postopek za reševanje reklamacij oz. pritožb, ki ga OnaOnOdnosi priporoča uporabnikom je sledeč:
Na spletni strani www.OnaOnOdnosi.si/kontakt se izpolni kontaktni obrazec, kjer se vpiše razlog sporočila, komentar ali navedba potrebnih dejstev ter informacij in željeno oz. pričakovano ukrepanje s strani OnaOnOdnosi.
OnaOnOdnosi bo na vsak ugovor pisno odgovoril v roku petnajstih (15) dni, razen v primeru kadar potrošnik uveljavlja stvarno napako ali nepravilno opravljeno storitev. V tem primeru bo OnaOnOdnosi potrošniku odgovoril v roku 8 dni. Ugovor zoper izstavljeni račun ne zadrži obveznosti plačila njegovega nespornega dela.
Reklamacije ali pritožbe se, poleg spletnega obrazca na www.OnaOnOdnosi.si/kontakt lahko sporočijo preko e-pošte podpora@onaonodnosi.si.
OnaOnOdnosi možnosti izvensodnega reševanja sporov za enkrat ne omogoča.
OnaOnOdnosi mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
Primernost storitve za normalno rabo se presoja glede na običajno storitev enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih storitve, ki jih je dalo OnaOnOdnosi ali ponudnik zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo storitve ali navedbami na storitvi sami.
Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti OnaOnOdnosi v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik OnaOnOdnosi sporoči preko elektronskega sporočila na naslov podpora@onaonodnosi.si.
OnaOnOdnosi ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila storitev omogočena.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil OnaOnOdnosi o napaki, ima pravico od OnaOnOdnosi zahtevati, da: - odpravi napako na storitvi ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali - storitev z napako zamenja z novimo brezhibno storitvijo ali - vrne plačani znesek.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil OnaOnOdnosi.
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od OnaOnOdnosi zahtevati, da: - odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali - vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali - ponovno opravi storitev ali - vrne plačani znesek.
Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.
Do spletnih tečajev naročnik lahko dostopa na dva načina. S plačano članarino ima za en mesec odobren dostop do aktualnega tečaja, ki je tisti mesec izpostavljen skupaj s strokovnjakom meseca. Po preteku meseca je ta tečaj na voljo za nakup in tudi plačana članarina ne omogoča več dostopa. Tečaj, ki je izpostavljen, se mesečno menjava.
Za neomejen dostop do etečaja, je potreben nakup točno tega tečaja. Z nakupom etečaja dobite dostop do tečaja, ki je časovno neomejen in ni pogojen s plačilom mesečne članarine.
Kupoprodajna pogodba med OnaOnOdnosi in kupcem je v spletni platformi OnaOnOdnosi sklenjena v trenutku, ko OnaOnOdnosi članu pošlje elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: »Sklenitev pogodbe«). Od tega trenutka so vsi pogoji določeni in veljajo tako za OnaOnOdnosi kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o stranki je mogoče, izjema je elektronski naslov.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku OnaOnOdnosi.
Pogodba se sklepa za nedoločen čas, razen če ni v postopku registracije izrecno navedeno drugače.
Odstop od članstva oz. prekinitev naročnine je možna kadarkoli, pri čemer je v primeru, da je bil sklenjen paket z vezavo in s tem omogočeno mesečno plačilo, mora kupec ob prekinitvi plačati vse odprte mesečne postavke v višini razlike med vrednostjo še odprtih mesečnih plačil in že plačanim delom. Kako točno se strošek preračuna je napisano v odstavku "PREKINITEV NAROČNINE".
V naročniški paket oz. mesečno članarino je vključen e-tečaj meseca.
Tečaji v učilnici se prodajajo samostojno in ločeno izven članstva platforme OnaOnOdnosi.
OnaOnOdnosi omogoča samo en naročniški paket, ki vsebuje plačilo mesečne članarine.
Ostali načini sodelovanja zahtevajo nakup etečaja po razpisani ceni in je za dostop potrebno enkratno plačilo.
Naročnik ima po prijavi v portal OnaOnOdnosi 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje, pri čemer ima naročnik v tem času tudi možnost brezplačnega odstopa od pogodbe. Pred iztekom brezplačnega obdobja mora naročnik sam opraviti preklic prijave v portal OnaOnOdnosi, pod zavihkom moj profil -> moj profil -> prekliči naročnino.
Če naročnik tega ne stori sam, se sklene pogodba avtomatično za čas trajanja izbranega paketa.V naročniški paket so vključeni tečaji, ki potekajo preko spleta. Tečaji v učilnici se prodajajo samostojno in ločeno izven platforme OnaOnOdnosi.
OnaOnOdnosi ima pogoje sodelovanja objavljene tudi na spletni strani OnaOnOdnosi.si.
Cene posameznih etečajev in članarine so objavljene na spletni strani..
Vse cene vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
OnaOnOdnosii omogoča naslednje načine plačila:
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta, nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika, obvestite na podpora@onaonodnosi.si ali spremembo uredite v svojem profilu OnaOnOdnosi. V primeru preklica plačila preko PayPal sistema, se šteje, da je uporabnik prekinil naročniško razmerje z OnaOnOdnosi in s tem izgubil dostop do portala in z njim povezanih vsebin.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami velja še naslednji pogoji:
Postopek nakupa za pravno osebo je popolnoma enak kot za fizično osebo, le da v prvem koraku izbere opcijo račun na podjetje in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja.
V primeru večjih naročnikov se nakup za pravne osebe ureja z naročilnico ali posebno pogodbo med OnaOnOdnosi in podjetjem.
Če želi član račun na podjetje, sprejema pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe za podjetja, samostojne podjetnike in druge pravne osebe. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od sklenitve naročnine brez razloga, kot to velja za ostale potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja OnaOnOdnosi, več o možnostih vračil za fizične osebe si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna platforma OnaOnOdnosi pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
V primeru, da naročnik želi nakup za svoje zaposlene, veljajo vsi splošni pogoji objavljeni na spletni strani OnaOnOdnosi ter pogoji, ki so navedeni na ponudbi oz. predračunu, računu ali dodatni posebni pogodbi med pravno osebo in OnaOnOdnosi.
V primeru, da bi bili dodatni pogoji v možnem nasprotju s temi pogoji, mora biti to v posebnem dogovoru posebej opredeljeno. V tem primeru so dodatni pogoji, ki so dogovorjeni prevladujoči. Odgovornost pravne osebe je, da o tem ustrezno obvesti tudi zaposlene, ki sprejemajo s prijavo splošne pogoje objavljene na OnaOnOdnosi.
S sprejetjem splošnih pogojev na spletni strani OnaOnOdnosi, ko je naročnik pravna oseba , se zaposleni, ki se registrirajo v OnaOnOdnosi preko pravne osebe strinjajo, da imajo urejene vse zakonske in ostala razmerja s pogodbo o zaposlitvi, internimi akti delodajalca ter drugimi pravni akti med zaposlenim in delodajalcem (pravno osebo – naročnikom). OnaOnOdnosi ne prevzema odgovornosti, če član ali njegov delodajalec nimata medsebojno ustrezno urejenih obveznosti in razmerij.
Pogodbe, vse priloge, seznami, opisi, navodila, pravilniki ter dokumentacija, ki jo izmenjujeta naročnik in izvajalec ima oznako poslovne skrivnosti med izvajalcem in naročnikom.
Izvajalec in naročnik bosta pri uporabi in obdelavi podatkov upoštevala slovensko in evropsko zakonodajo na področju elektronskega poslovanja, varovanja podatkov, varovanja osebnih podatkov in drugo zakonodajo, ki je povezana z posredovanjem ter izrabo podatkov naročnika in izvajalca.
Pooblaščene osebe in drugi delavci, ki imajo dostop do podatkov in dokumentacije, ki šteje za poslovno skrivnost, v nobenem primeru ne smejo brez izrecnega dovoljenja pooblaščene osebe o tej dokumentaciji seznanjati ali obveščati drugih oseb, razen oseb, ki morajo biti z njo seznanjene po službeni dolžnosti, ali oseb, ki so za to pooblaščene s predpisi.
Poslovno skrivnost naročnika morajo varovati tudi delavci izvajalca in druge osebe, ki jih bo izvajalec vključil v izvedbo dela po tej pogodbi, če so vedeli ali če bi glede na naravo podatka morali vedeti, da je podatek poslovna skrivnost, in ne glede na to na kakšen način so se z njim seznanili. Izvajalec se zavezuje, da bo svoje delavce in druge osebe, vključene v izvedbo dela po tej pogodbi, zavezal k varovanju poslovnih skrivnosti.
Za poslovno skrivnost se štejejo tudi podatki, za katere je očitno, da bi nastala občutna škoda, če bi zanje izvedla nepooblaščena oseba.
Poslovno skrivnost morajo osebe iz tretjega in četrtega odstavka tega člena varovati tudi po prenehanju veljavnosti pogodbe, do preklica s strani naročnika oz. dokler podatki, ki so poslovna skrivnost, ne postanejo javno dostopni.
Kupec ali član, ki se pridruži OnaOnOdnosii preko partnerskih portalov, obvestil, oglasov in podobnih partnerskih povezav, uporablja lahko le njihove ugodnosti. Ugodnosti in popusti se lahko koristijo pri partnerju OnaOnOdnosi, ugodnosti ali popusti se ne seštevajo in jih član oziroma kupec ne more uporabljati večkrat. OnaOnOdnosi ne odgovarja za napake na drugih spletnih straneh ali kanalih, ki so v uporabi partnerjev OnaOnOdnosi. Ista oseba ne more koristiti ugodnosti pri različnih partnerjih ampak samo pri enem.
OnaOnOdnosi ima obračunsko obdobje 30 dni in storitev zaračunava vnaprej. V primeru prevzema brezplačnega obdobja, se storitev začne zaračunavati 1. dan po preteku brezplačnega obdobja. Kot prvi dan uporabe storitve se šteje dan po registraciji in ni vezano na uro registracije. Prav tako obračunsko obdobje ni vezano na obseg in pogostost uporabe portala kupca ali člana.
Če se vplača članarino s 1. v mesecu, je v tekočo članarino vključen dostop do etečaja, ki je v tistem mesecu izpostavljen in se s koncem meseca preneha. V kolikor se članarino vplača sredi meseca, bo le ta veljala do sredine naslednjega meseca, kar pomeni, da bo naročnik imel dostop do dveh etečajev, ampak za krajši čas. Od sredine in do konca meseca bo na voljo tekoči etečaj, s 1. v mesecu pa se bo tečaj spremenil v tistega, ki je aktualen naslednji mesec.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, brez da bi poplačal svoje obveznosti do izteka pogodbenega obdobja enega leta. Ob poplačilu obveznosti lahko prekine naročnino tako, da po prijavi na OnaOnOdnosi s svojim elektronskim naslovom in geslom, v svojem profilu izbere povezavo »prekini naročnino«. Prekinitev naročnine ne pomeni samodejnega izbrisa vseh osebnih podatkov. Za izbris vseh osebnih podatkov je potrebno to sporočiti na elektronski naslov podpora@onaonodnosi.si. Če kupec paket pri katerem mu je bilo omogočeno mesečno odplačevanje naročnine prekine predhodno (pred iztekom plačila vseh postavk), je dolžan plačati razliko med vrednostjo še odprtih mesečnih plačil in že plačanim delom, ki je bila napisana ob sklenitvi paketa oz. razliko med celotno vrednostjo naročnine in že plačanim delom. Drugega stroška član nima oz. ne prejme dodatne pogodbe kazni razen obveze plačila te razlike do izteka pogodbe.
Kupec ima, poleg samostojnega preklica naročnine preko spletne strani, pravico podati nedvoumni zahtevek za preklic naročnine tudi preko elektronskega sporočila s katerim ima sklenjeno pogodbo ali podpisano izjavo (če je zahtevek poslan z drugega elektronskega naslova) na elektronski naslov podpora@onaonodnosi.si. Zaradi dodatnega administrativnega obsega dela ima podjetje za opravljanje dodatnega dela pravico kupcu to storitev zaračunati, po ceniku najdenem na spletni strani onaonodnosi. Ker gre za dodatno storitev, ki ni predmet naročnine, se kupcu izda predračun. Po prejetem plačilu se storitev za kupca izvede.
Če je imel kupec brezplačno obdobje, ki je enako ali daljše od 14 dni in je vpisal svoje podatke za plačilo oz. izbral način plačila (številka kartice, paypal sistem, trr itd.) ter ni prekinil pogodbe v času brezplačnega obdobja, ni upravičen do povračila denarja.
S prekinitvijo naročnine paketa oz. pogodbe brez vezave ima kupec dostop do vseh vsebin do izteka sklenjenega obračunskega obdobja, v kolikor je svojo obveznost poravnal.
V primeru neporavnave obveznosti s strani člana oziroma kupca, se mu lahko dodatno zaračunavajo stroški opomina in zamudne obresti, po veljavni zakonodaji. Na OnaOnOdnosi so navedeni vsi stroški povezavi s tem.
Stranka je dolžna preveriti ali je prejela račun OnaOnOdnosi na elektronski pošti ter vseh mapah v elektronski pošti. Dolžnost naročnika je tudi, da nas obvesti o morebitnih napakah na računu preko elektronske pošte podpora@onaonodnosi.si. Odgovornost naročnika je, da poplača svoje obveznosti za katere ima sklenjeno veljavno pogodbo.
Vsa komunikacija s kupcem poteka preko elektronske pošte. OnaOnOdnosi ob naročilu storitve in ob vsaki mesečni bremenitvi računa kupcu pošlje račun, in sicer v Adobe reader (.pdf) formatu na e-naslov kupca. V primeru da kupec ne prejme računa, nas je o tem dolžan obvestiti.
Na računu sta razčlenjena cena, davek na dodano vrednost in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov ob sklenitvi naročnine oz. sklenitvi pogodbe. Dolžnost naročnika je tudi, da nas v 8 dneh od prejema računa obvesti o morebitnih napakah na računu.
V primeru da kupec ne plača računa, se mu po elektronski pošti pošljejo tudi opomini. Cenik administrativnih stroškov opominov je dostopen na spletni strani OnaOnOdnosi.
Ne glede na splošna pravila o obligacijskih razmerjih se v primeru zamude pri plačilu s strani potrošnika kot pogodbene stranke, ne sme dogovoriti uporabe višjih zamudnih obresti, kot jih določa obligacijski zakonik v 378. in 379. členu
Stroški opomina, ki ga izda OnaOnOdnosi, v primeru zamude plačila potrošnika kot pogodbene stranke, ne smejo presegati dejanskih stroškov izdelave in pošiljanja opomina, hkrati pa tudi ne višine zamudnih obresti.
Zaradi programerskih formul v ozadju programa za izdajo računov lahko prihaja do razlike v končnem znesku računa do 0.05 EUR. Kupec lahko poravna račun v znesku oglaševane cene, ostalo bo OnaOnOdnosi poknjižili z uporabo parskih izravnav.
OnaOnOdnosi nudi spletna izobraževanja v obliki etečajev, predavanja, ki potekajo preko spleta v živo in spletna izobraževanja v obliki video posnetkov, ki so rezultat posnetih izobraževanj v živo.
Izobraževanja potekajo preko spletne platforme Zoom, ki omogoča prenos slike ekrana, kar lahko vključuje prosojnice, demonstracijo delovanja programske opreme, predvajanje videa, fotografij itd., prenos glasu in video slike predavatelja. Spletna platforma omogoča tudi deljenje gradiv v obliki datotek in spletnega klepeta.
Ob sklenitvi naročila pravne osebe za svoje zaposlene je odgovornost oz. naloga naročnika, da svoje zaposlene obvesti o možnosti uporabe storitve ter načinu prijave v storitev. Prijava zaposlenega poteka preko skrbnika pogodbe oz. odgovorne osebe na strani naročnika za sodelovanje z OnaOnOdnosi, ki mora poslati ustrezno povezavo vsem zaposlenim, ki jih želijo vključiti v storitev.
Zaposleni oziroma član, ki se registrira s službenim elektronskim naslovom ali je bil povabljen s strani svojega podjetja, ki mora biti tudi članov plačnik storitve, se strinja, da podjetje lahko dobi in obdeluje vse podatke o njegovi aktivnosti na OnaOnOdnosi. Podjetje lahko zahteva tudi podatke o članovih opravljenih testih, pridobljenih certifikatih, ogledi tečajev in posnetkov ter vse druge aktivnosti, ki so objavljeni na OnaOnOdnosi. Podjetje lahko kadarkoli brez obvestila ali konkretnega razloga, članu prepove ali prekine aktivno naročnino brez članovega soglasja. Vsi ostali pogoji zagotavljanja storitve kot so opredeljeni za posameznike, veljajo tudi za pravne subjekte.
OnaOnOdnosi lahko začasno omeji ali prekine dostop do svojih storitev, če je potrebna dograditev ali nadgraditev sistema, posodobitev, vzdrževanja ali drugih aktivnosti. Prav tako to lahko stori, če je prišlo do napake v delovanju, okvare ali nedelovanja zaradi višje sile.
V zvezi s prekinitvami, omejitvami in drugimi aktivnostmi, ki so povezane s prejšnjim odstavkom, bo OnaOnOdnosi uporabnike obveščal preko sredstev komuniciranja, ki jih sicer uporablja za komunikacijo z uporabniki.
Omejitev ali prekinitev dostopa lahko traja toliko časa, da se izvedejo potrebna dela oz. odprava napak ali okvar.
OnaOnOdnosi ima pravico do delne ali celotne omejitve dostopa do storitev, trajen ali začasni izklop uporabnika v naslednjih primerih:
OnaOnOdnosi pred izvedbo ukrepa omejitve ali prekinitve uporabniku pošlje sporočilo o ugotovljenih kršitvah in ga pozove, da s kršitvami preneha oz. jih odpravi v roku treh (3) dni od prejema obvestila, sicer bo zoper njega izveden ustrezen ukrep. Če Uporabnik v roku treh (3) dni od poslanega sporočila ne preneha s kršitvami oz. jih ne odpravi, lahko OnaOnOdnosi takoj začasno ali trajno omeji dostop do dela ali vseh storitev oz. uporabnika začasno ali trajno izklopi iz sistema OnaOnOdnosi.
OnaOnOdnosii lahko v primeru, če kršitev pomeni takojšnjo in resno grožnjo ali povzroča škodo, ki bi škodovala stabilnosti in dosegljivosti spletne platforme OnaOnOdnosi drugim uporabnikom izvede zgoraj navedene ukrepe brez predhodnega obvestila.
OnaOnOdnosii sme pridobivati, hraniti, uporabljati, prilagajati, spreminjati, blokirati ali kako drugače obdelovati vse podatke, ki mu jih v okviru sodelovanja posredujejo uporabniki in jih dobi ali ustvari sam ter so v skladu z veljavnimi predpisi in potrebami potrebni:
OnaOnOdnosi pridobiva, hrani, uporablja, prilagaja, spreminja, blokira ali kako drugače obdeluje osebne podatke skladno z določili predpisov, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
OnaOnOdnosi zbira podatke o uporabnikih:
Zaradi nemotenega izvajanja storitev, uporabnik pooblašča OnaOnOdnosi, da lahko kjerkoli, še posebno pa pri državnem organu, instituciji, delodajalcu in banki, preveriti resničnost podatkov, ki jih je uporabnik navedel ob registraciji. Podatke OnaOnOdnosii le za potrebe lastnega poslovnega delovanja in izvajanja izobraževalnih storitev.
OnaOnOdnosi ima pravico obdelovati podatke o uporabniku v celotnem obdobju, v katerem so ti potrebni za izvedbo storitev, razen v primerih podatkov, pri katerih je v skladu z Veljavnimi predpisi izrecno določeno drugače.
OnaOnOdnosi sme, ne glede na prvotni namen zbiranja, osebne podatke obdelovati za zgodovinsko, statistično in znanstvenoraziskovalne namene, pri čemer se uporabnik strinja, da je dal svoje soglasje, da se podatki za tovrstne namene lahko obdelujejo oziroma posredujejo brez anonimiziranja v skladu z Veljavnimi predpisi.
Pri dostopanju uporabnika do spletne strani OnaOnOdnosi, spletnih ali mobilnih aplikacij in portalov v upravljanju OnaOnOdnosi, sme OnaOnOdnosi za vse namene izvajanja storitev za uporabnika, na trdi disk, spomin ali drugi medij za hranjenje naprave oziroma terminala s katerega dostopa, v obliki piškotka ali na lastne strežnike, v obliki dnevnika dogodkov (t.i. log file), shraniti določene podatke.
OnaOnOdnosi sme podatke uporabnika, tudi po prenehanju zagotavljanja izobraževalnih storitev za uporabnika, ki mu jih je v okviru tega razmerja posredoval in ki jih je pridobil sam, obdelovati v vsebini in za časovno obdobje ter v skladu z zgoraj navedenimi nameni s katerim jih obdeluje, če je takšna obdelava podatkov primerna in potrebna za doseganje teh namenov, vendar v vsakem primeru, najdlje do preklica danega soglasja uporabnika.
Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj (v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov), kar ne velja v primeru omejitve te pravice, če tako določajo Veljavni predpisi.
V primeru, ko je za kakršnokoli pridobivanje, hrambo ali obdelavo osebnih podatkov, zaradi veljavnih predpisov ali iz drugega pravnega naslova, potrebno soglasje uporabnika, lahko OnaOnOdnosi te podatke obdeluje le ob predhodnem soglasju uporabnika. S preklicem soglasja s strani uporabnika se takoj preneha z obdelavo podatkov, za katero je potrebno soglasje.
OnaOnOdnosi osebne podatke uporabnikov obdeluje na podlagi zakona in/ali na podlagi prostovoljne privolitve uporabnika.
OnaOnOdnosi bo podatke o uporabnikih, ki jih zbira na podlagi zakona obdeloval v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, in drugimi predpisi o obdelovanju osebnih podatkov za vse vrste obdelav in hranjenje podatkov.
OnaOnOdnosii lahko preveri točnost posredovanih osebnih podatkov z vpogledom v osebni dokument ali drugo ustrezno javno listino posameznika, na katerega se nanašajo.
Uporabnik ima pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj.
Naročnik, ki je pravna oseba, samostojni podjetnik ali druga organizacija, ki v svojem imenu sklene naročniško razmerje, dejanski uporabnik storitev pa je član take organizacija oz. storitve uporablja na podlagi pooblastila take organizacije, je dolžan ob sklenitvi naročniškega razmerja z OnaOnOdnosi obvestiti vse posameznike, ki na podlagi takšne pogodbe med OnaOnOdnosi in pravno osebo uporabljajo storitve o tem, za katere namene bodo OnaOnOdnosi in njihovi pogodbeni obdelovalci obdelovali njihove osebne podatke.
Organizacija, ki je z OnaOnOdnosi sklenila pogodbo za izvajanje OnaOnOdnosii storitev, je dolžna zagotoviti vsa potrebna privoljenja posameznikov, ki pri njej uporabljajo storitve in jih OnaOnOdnosi potrebuje za obdelavo osebnih podatkov pri izpolnjevanju pogodbe. Organizacija je tako dolžna zagotoviti privoljenje posameznika, ki pri naročniku uporablja storitve za pošiljanje nekaterih osebnih podatkov posameznika k organizaciji, obdelavo prometnih podatkov in so potrebni za izvajanje dodatnih storitev ter vsa druga potrebna privoljenja.
Če se posameznik, ki pri organizaciji uporablja OnaOnOdnosii storitve, ne strinja z obdelavo osebnih podatkov, katerih obdelava je nujna za izpolnjevanje pogodbe med OnaOnOdnosi in tako organizacijo, OnaOnOdnosi ne bo izpolnil svojih pogodbenih obveznosti v razmerju do tega posameznika. Če se posameznik, ki pri organizaciji uporablja OnaOnOdnosi storitve, ne strinja z obdelavo njegovih osebnih podatkov, brez katerih lahko OnaOnOdnosi še vedno izpolni svoje pogodbene obveznosti, OnaOnOdnosi ne bo obdeloval njegovih podatkov, vendar pa bo še vedno izpolnil svoje pogodbene obveznosti, opredeljene v pogodbi.
Organizacija, ki je naročnik OnaOnOdnosi storitev, zagotavlja vpogled v vsa privoljenja posameznikov, ki jih OnaOnOdnosi potrebuje za obdelavo osebnih podatkov.
OnaOnOdnosii z namenom varovanja podatkov sprejema ustrezne ukrepe in uporablja metode in sredstva, ki zagotavljajo varovanje podatkov.